FAQ

Ofte stillede spørgsmål Som vi modtager hos EventTrucks ApS

Hvor i landet kan man booke EventTrucks?

✅ Jylland

✅ Fyn

✅ Sjælland (4xxx post nr)

✅ Bornholm

⛔️ Hovedstadsområdet

⛔️Post nr 1xxx – 3xxx

Vi anbefaler, at man booker en studentervogn så hurtigt som muligt, da vores vogne på de eftertragtede datoer og dage er booket ca. 1½-2 år før kørselsdagen.

  • Man betaler i 3 rater.
  • Den 1. rate betales 3 uger efter booking. 
  • Den sidste rate betales 1. Marts det år I skal fejres. 
  • Vi prissætter turen ud fra hvilken vogn man ønsker.
  • Vi har ikke billige og dyre dage. Prisen er den samme alle dage.
  • 1. Marts, det år hvor kørslen skal foregå.
  • Hvis I har valgt at vi skal lave jeres ruteplan. Modtager I den senest 1. Maj.

I de fleste tilfælde er det muligt at tilkøbe en ekstra time. måske endda to ekstra timer. Men vi skal kunne overholde de gældende regler for chaufførens arbejdstid.

Standardvogn & VIP:

2 stk. 1 meter høje x 5,5 meter lange

2 stk. 70 cm bred x 1 meter høje

Monstertruck:

2 stk. 1 meter høje x 4,5 meter lange

2 stk. 70 cm bred x 1 meter høje

  • En af vores mekanikere bliver sendt ud til jer og fikser problemet.
  • Ellers sender vi en backup vogn ud til jer. 

Så snart chaufføren har informeret kontoret om problemet. Bliver der sendt én af vores servicevogne af sted med nyt udstyr til jeres vogn.

Hos os skal I ikke koncentrerer Jer om rengøringen. Vi har vaskehold som rengører og klargøre alle vores vogne til dagen efter.

Men husk nu at benytte skraldespanden.

Man connecter til mixeren og dermed vores kraftige anlæg via bluetooth. Vores chauffører hjælper altid med at tilslutte og indstille mixeren.

Det er ret simpelt. Dem fra klassen som har bestået og afsluttet uddannelsen..

⛔️ DJ & Fotograf

⛔️ Famile & venner

⛔️ Dem som ikke bestod

Scroll to Top